hrvatsko novinarsko društvo croatian journalists' association
Perkovčeva 2 | 10 000 Zagreb | Tel: 482-8333 | Faks: 482-8332 | E-mail: hnd@hnd.hr

Arhiva "Iz medija"

Novinari æe se vratiti kao turisti

29.01.2005.

Izbor Dubrovnika za mjesto europske promocije marke "Chevrolet" i predstavljanja novoga modela automobila kalos 3D, bio je odlièan potez, a izuzetna gostoljubivost i kooperativnost na koju smo naišli premašila je naša oèekivanja. Stoga neæemo biti ni malo iznenaðeni ako nakon ovoga našeg iskustva i drugi iz automobilske industrije predstavljanje svojih novih modela poènu organizirati u ovom gradu - rekao je u petak na konferenciji za novinare održanoj u dubrovaèkom hotelu "Grand Villa Dubrovnik" Hanspeter Ryser, direktor komunikacija "Chevroleta" "Hanspeterza Europu. Zadovljan što je trotjedni program u Dubrovniku protekao bez ijednog problema on je, šaleæi se, kao jedinu bojazan iznio to da bi strani novinari koji su sudjelovali u prezentaciji u svojim tekstovima mogli više pažnje posvetiti ljepotama Dubrovnika, grada domaæina, nego predstavljenim automobilima.
Mnogi od ukupno 860 novinara koji su se u Dubrovniku smjenjivali u jednodnevnim boravcima u grupama od pedesetak osoba, dodao je Ryser, prvi su put bili u Hrvatskoj i Dubrovniku, i iznenaðeni ljepotama Grada, najavili svoj ponovni dolazak - kao turisti.
Pripreme za organizaciju ovog velikog dogaðaja za dubrovaèki i hrvatski turizam zapoèele su još u srpnju prošle godine kada je izbor pao na Hrvatsku zbog Dubrovnika kao atraktivnog odredišta, ali i zbog èinjenice da je "Chevrolet" ovdje prisutan veæ godinu dana, te da je u prošloj godini prodaja automobila te marke u Hrvatskoj posrasla za 75 posto.
- Prilikom posjeta naših predstavnika u kolovozu dogovorene su sve pojedinosti vezane uz pripremu prezentacije. Naišli smo na izuzetnu susretljivost carinskih vlasti, policije i svih drugih službi tako da je bez poteškoæa organiziran uvoz test modela automobila iz Austrije. Svakodnevne dolaske grupa novinara èarter zrakoplovima iz niza auropskih zemalja pratio je, rekao bih, potpuno nebirokratski odnos èime smo posebno zadovoljni i mi i novinari - istaknuo je Willy Hort, organizator dubrovaèke prezentacije koju su pratile i posebne promotivne brošure u kojima su, uz automobile, predstavljeni i Dubrovnik, Cavtat i Konavle, ali i hrvatske "ikone" poput Marka Pola, Eduarda Penkale, Gorana Ivaniševiæa i Davora Šukera.
S obzirom na izuzetno dobra iskustva iz "Chevroleta" najavljuju moguænost da se u Hrvatskoj ponovno organiziraju ovakva dogaðanja koja su do sada bila "rezervirana" za europska mondena središta poput Nice, Monte Carla...

O. GUSTIN

Povratak

AKTUALNO