hrvatsko novinarsko društvo croatian journalists' association
Perkovčeva 2 | 10 000 Zagreb | Tel: 482-8333 | Faks: 482-8332 | E-mail: hnd@hnd.hr

Arhiva "Iz medija"

HRT planira kodeks koji æe sprijeèiti prikriveni marketing u emisijama

21.03.2006.

ZAGREB - Hrvatska radiotelevizija uskoro æe izraditi  kodeks koji bi trebao sprijeèiti prikriveni marketing u televizijskim emisijama - rekao je na današnjoj sjednici Programskog vijeæa HRT-a glavni ravnatelj Mirko Galiæ.

Vijeænici su, naime, i sami primijetili u pojedinim emisijama indirektni marketing, a dopredsjednik Vijeæa Danko Bljajiæ kao primjer je naveo emisiju Gorana Miliæa “Brisani prostor”.

Vijeænici su se osvrnuli i na nedavni istup Denisa Latina u intervjuu jednom dnevnom listu, u kojem je vijeænicu Nadu Gaèešiæ-Livakoviæ nazavao kraljicom sapunica i gazdaricom na HTV-u. Ravnateljica Nemèiæ ocijenila je to nedopustivim obraèunom, a vijeænica Jadranka Kolareviæ zatražila je sankcije.

Danko Bljajiæ rekao je da je zbog svog rada u Vijeæu doživio prijetnje smræu od visokorangiranog dužnosnika HDZ-a. - Zbog toga sam i podnio prijavu protiv Ante Èorušiæa, èlana Vladina Bioetièkog povjerenstva, ali do danas ništa nije uèinjeno - precizirao je kasnije Bljajiæ. Danas je prihvaæeno izvješæe o vanjskim produkcijama HTV-a.   
 Piše: T. Premec

Povratak

AKTUALNO