|
Arhiva "Iz medija"HRT planira kodeks koji æe sprijeèiti prikriveni marketing u emisijama21.03.2006.
ZAGREB - Hrvatska radiotelevizija uskoro æe izraditi kodeks koji bi trebao sprijeèiti prikriveni marketing u televizijskim emisijama - rekao je na današnjoj sjednici Programskog vijeæa HRT-a glavni ravnatelj Mirko Galiæ.
Vijeænici su, naime, i sami primijetili u pojedinim emisijama indirektni marketing, a dopredsjednik Vijeæa Danko Bljajiæ kao primjer je naveo emisiju Gorana Miliæa “Brisani prostor”. Vijeænici su se osvrnuli i na nedavni istup Denisa Latina u intervjuu jednom dnevnom listu, u kojem je vijeænicu Nadu Gaèešiæ-Livakoviæ nazavao kraljicom sapunica i gazdaricom na HTV-u. Ravnateljica Nemèiæ ocijenila je to nedopustivim obraèunom, a vijeænica Jadranka Kolareviæ zatražila je sankcije. Danko Bljajiæ rekao je da je zbog svog rada u Vijeæu doživio prijetnje smræu od visokorangiranog dužnosnika HDZ-a. - Zbog toga sam i podnio prijavu protiv Ante Èorušiæa, èlana Vladina Bioetièkog povjerenstva, ali do danas ništa nije uèinjeno - precizirao je kasnije Bljajiæ. Danas je prihvaæeno izvješæe o vanjskim produkcijama HTV-a. Piše: T. Premec
|
AKTUALNO
|
|||||