hrvatsko novinarsko društvo croatian journalists' association
Perkovčeva 2 | 10 000 Zagreb | Tel: 482-8333 | Faks: 482-8332 | E-mail: hnd@hnd.hr

Arhiva "Iz medija"

Nokia najjači europski brand, HRT najvredniji hrvatski

05.11.2009.

RIJEKA – Europski brand institut objavio je studiju o vrijednosti korporacijskih brandova prema kojoj je najuspješniji hrvatski brand – Hrvatska radiotelevizija. Studija Eurobrand 2009. sadrži najvrednije europske korporacijske brandove kao što su finska Nokia (35,2 milijardi eura), francuski LVMH (32,4 milijarde), nizozemski Heineken (15,6 milijardi), švedski Ericsson (10,2 milijardi), švicarski Nestle (17 milijardi) te talijanski Fiat (12,6 milijadi eura).
    Jedino Hrvatska kao najprepoznatljiviji brand ima javnu televiziju, dok je kod ostalih zemalja poput Slovenije izabran brand s prepoznatljivim proizvodom – Gorenje. Kriza je značajno pogodila europske brendove, a najviše su pogođene britanska bankarska grupacija RBS, njemačka Allianz Group i automobilski brandovi. Najveći uzlet godine doživio je belgijski Inbev Group kroz uspješnu akviziciju američkog branda Budweiser.

Povratak

AKTUALNO