|
Arhiva priopćenja
Besplatne novine najdinamièniji sektor francuskih medija 02.02.2006.
Studija francuskog instituta za istraživanje tržišta Precepta pokazala je da su se besplatne novine razvile u najdinamièniji sektor francuskih medija. Dok su 2004. besplatni tiskani mediji u Francuskoj ostvarili ukupan promet od 850 milijuna eura, u rezultatima za 2005. se oèekuje promet od 910 milijuna, a u 2006. godini trebao bi porasti veæ na 960 milijuna eura, navode autori studije. Najsnažniji rast zabilježile su besplatne novine koje objavljuju politièke i ostale vijesti, ostvarivši u 2004. promet od oko 70 milijuna eura. Ove godine njihov promet trebao bi dosegnuti vrijednost od èak 130 milijuna eura. Tematski usko definirani, besplatni listovi koji žive u prvom redu od prodaje oglasa o nekretninama dosegnuli su u 2004. promet od gotovo 100 milijuna eura a u 2006. ta bi brojka trebala porasti na 125 milijuna eura. Opstanak besplatnih listova u Francuskoj snažno ovisi o izdvajanjima privatnog sektora za marketing, konstatiraju autori, napominjuæi da æe pouzdano opstati samo besplatni listovi koji raspolažu s dovoljno vlastitih sredstava. Najžešæi konkurenti na francuskoj medijskoj sceni su besplatni dnevni list "Metro" istoimenog švedskog koncerna te "20 Minutes" norveške grupe Schibsted. (apa)
Povratak
|
 |
|
|
|