hrvatsko novinarsko društvo croatian journalists' association
Perkovčeva 2 | 10 000 Zagreb | Tel: 482-8333 | Faks: 482-8332 | E-mail: hnd@hnd.hr

Arhiva priopćenja

Šuica i Skvrce složni u kritici medija zbog napisa o Dubrovniku

23.08.2006.

 Dubrovaèka gradonaèelnica Šuica odbila je prihvatiti bilo kakvu odgovornost za negativan imidž grada kao turistièke destinacije, kao i odgovornost za lošije ovosezonske poslovne rezultate u odnosu na Dalmaciju i Istru. Rekla je to svega nekoliko dana nakon što je šef dubrovaèke Turistièke zajednice Tonæi Skvrce prozvao medije i politièku elitu za "orkestrirani pokušaj rušenja imidža grada koji je iniciran na lokalnoj, a zatim se prenio na državnu razinu". Skvrce je izrazio nadu kako æe netko od sudionika preuzeti odgovornost za ta dogaðanja. Šuièini politièki oponenti su u Skvrcinim rijeèima prepoznali odgovornost "prve dame grada" pa su zatražili njezino oèitovanje. Pritom su Šuicu podsjetili na poveæanje cijena parkiranja i najma javnih površina ugostiteljima (što je dovelo do poveæanja cijena), stvaranje slike Dubrovnika kao iznimno skupe destinacije, prozivanje kruzera u medijima, lamentacije, masovni i elitni turizam te na prozivanje hotela Maestral kao sukrivce za lošije turistièke rezultate. Šuica je ustvrdila kako se ne osjeæa odgovornom niti smatra da njezine "izjave i lamentacije nisu ugrozile turizam". Šuica svoje proglašenje nenadležnosti za turizam, što su primijetili graðani i politièki oponenti, nije koristila prethodnih godina kada je grad dobio niz turistièkih nagrada. Tada je, naime, spremno prigrabila zasluge za uspješnu sezonu. Šuica i Skvrce u jednome su složni - u kritici medija i slike koju su oni stvarali o Dubrovniku. Skvrce je na predstavljanju polugodišnjih rezultata prikazao i presjek novinskih naslova koji odišu katastrofom i "pravljenjem balvana od trna".
"Neæu javno spekulirati zašto je poèela ta kampanja u medijima", kazala je Šuica i oponentima poruèila kako "izokreæu teze" i bave se "sitnim politikanstvom". Dakle, Šuica se ne smatra odgovornom za lošu medijsku sliku grada iako je u istim tim medijima "lamentirala i izjavljivala" koješta negativnog. Usto, Šuica se ne smatra odgovornom što dubrovaèki turizam nema razvojnu strategiju (osim snatrenja o elitnom turizmu), veæ se uglavnom svodi na "sunce i more" iako Dubrovnik u svom ustroju ima i èlana Poglavarstva za turizam koji je ujedno predsjednik skupštine turistièke zajednice.

Goran Cvjetinoviæ

Povratak

AKTUALNO