![]() |
Arhiva priopćenjaZa 10 minuta emisije pod pokroviteljstvom liste 180.000 kuna02.11.2007.
Hrvatska radiotelevizija objavila je pravila po kojima æe pratiti predizbornu kampanju u naredna tri tjedna. Hrvatska televizija æe po principu "svima jednako" raditi dva tipa emisija. U prvoj æe se predstavljati programi, a pojedina lista imat æe za predstavljanje deset minuta. Ta æe se predstavljanja emitirati na Drugom programu, a blokovi æe trajati 40 minuta. Svakom sudioniku postavit æe se ista pitanja na koje æe morati odgovoriti u jednoj minuti. Drugi naèin bit æe suèeljavanje kandidata po izbornim jedinicama. Ono neæe iæi uživo veæ æe se snimati i to zbog tehnièkih ogranièenja, no snimljeni materijal neæe se montirati. Suèeljavanja æe trajati 90 minuta, a emitirat æe se u poslijepodnevnom terminu na Drugom programu HTV-a. Osim ovih emisija HTV predviða i dodatne izborne nastupe ukoliko oni budu "od interesa javnosti". U tim posebnim emisijama nastupili bi predstavnici veæih parlamentarnih stranaka ili pak oni koji æe dobro stajati prema javnim istraživanjima i anketama. HTV æe i listama dopustiti da same odluèe koji se od njihovih skupova obavezno moraju snimiti i prikazati, što se naziva "bonus". Svaka lista ima pravo na pet bonusa tijekom tri tjedna kampanje, a oni æe se emitirati prije, odnosno poslije Dnevnika. HTV u ta tri tjedna neæe emitirati Otvoreno ponajprije zato da se izbjegnu politièka navijanja, ali i zbog toga što æe i urednici te emisije morati raditi emisije suèeljavanja. Te æe emisije, osim urednika Otvorenog, Mislava Bage i Dijane Èuljak-Šelebaj, voditi i Petar Štefaniæ te glavna urednica informativnog programa Hloverka Novak-Srziæ. Kandidati æe svoje programe na Hervatskom radiju moæi predstaviti u posebnim emisijama koje æe trajati deset minuta i emitirat æe se u jutarnjem terminu, izmeðu osam i 10 sati. I HR æe imati dvominutne bonuse. Svi sudionici izbora moæi æe na HTV-u i HR-u objavljivati desetominutne emisije pod pokroviteljstvom koje æe morati platiti unaprijed. No, takvu promociju, barem u punoj minutaži, neæe moæi svi platiti jer æe ona u najskupljem terminu (izmeðu 12 i 17 sati) stajati 180.000 kuna, od 23 do 1 sat - 140.000, a u najjeftinijem (od šest do 12 sati) 100.000 kuna. I za ove izbore sudionici izbora moæi æe se reklamirati 50 posto jeftinije od redovnog cjenika HTV-a, dok im Hrvatski radio daje popust od 30 posto.
|
AKTUALNO
|
|||||