hrvatsko novinarsko društvo croatian journalists' association
Perkovčeva 2 | 10 000 Zagreb | Tel: 482-8333 | Faks: 482-8332 | E-mail: hnd@hnd.hr

Arhiva priopćenja

Strategije i ideje izvršnog direktora

01.04.2008.

Namjera je magazina da izvršnim direktorima približi ideje, strategije i taktike koje im mogu pomoæi u oblikovanju efikasnije organizacije. U tome oèito i uspijeva jer su njegovi èitatelji direktori najuspješnijih kompanija iz cijelog svijeta koji ne mijenjaju samo ekonomije, nego i društvo u kojem djeluju. Chief Executive analizira njihove uspjehe, ali i neuspjehe. Magazin savjete nudi tiskanim izdanjem, mrežnom stranicom, ali i kontaktima uživo. Magazin redovno provodi istraživanja u kojem direktori opisuju ekonomiju i mjesto svoje kompanije u njoj, a indeks "CEO Confidence Index" koriste i drugi mediji kao indikator ekonomskih trendova. Chief Executive u tiskanom obliku izlazi osam puta godišnje, tiska se u nakladi od oko 42.000 primjeraka, a uredništvo procjenjuje da ga èita više od 228.000 èitatelja. Teme koje pokriva variraju od poduzetništva, poslovnih škola preko poslovanja na globalnoj razini do poslovnih automobila.

Povratak

AKTUALNO