|
Arhiva priopćenja
Potvrðen ulazak EPH u vlasništvo Zagreb plakata 28.04.2008.
Slobodan Ljubièiæ Europapress holding ušao je zajedno s Agrokorom u vlasništvo Zagreb plakata, tvrtke koja ima monopolistièki položaj u oglašavanju na svim javnim gradskim površinama u Zagrebu i èiji je udio od 49 posto nedavno prodan tada splitskoj tvrtki Media. O partnerstvu Agrokora Ivice Todoriæa i EPH, èiji su suvlasnici Ninoslav Paviæ i njemaèki WAZ, u tom poslu dugo se govorilo, ali samo neslužbeno jer spomenute tvrtke nisu potvrdile suradnju. No najnovije promjene podataka o Zagreb plakatu u registru zagrebaèkog Trgovaèkog suda otkrivaju da je èlanica Nadzornog odbora Zagreb plakata postala Sanja Mlaèak, dugogodišnja direktorica marketinga Europapress holdinga, i sadašnja èlanica EPH-ove Uprave zadužena za prodaju i marketing. Uz nju su u Nadzornom odboru dva èlana Uprave Zagrebaèkog holdinga - Slobodan Ljubièiæ i Stipan Matoš. Uprava novog trgovaèkog društva je dvoèlana i u njoj s jednakim pravima sjede predstavnik grada Ivan Æosiæ i predstavnik Agrokora Lovorko Mamiæ. Æosiæ je donedavno bio zamjenik zagrebaèkog proèelnika za gradnju i komunalno ureðenje i njegovo imenovanje veæ je bilo najavljeno. Mamiæ je nešto nepoznatiji i iz više izvora se o njemu može saznati tek da je bio zaposlen u Konzumovoj prodaji. Iako je formalno kupac 49-postotnog udjela u Zagreb plakatu Media, u vodstvu tvrtke nema vodeæih ljudi splitske Medije - Matka Bobana i Josipa Podruga. Mediju je, inaèe, kupio Agrokor Ivice Todoriæa, sjedište tvrtke je prebaèeno poèetkom godine u zagrebaèki Cibonin toranj gdje se nalazi i sjedište Agrokora, a novo sjedište tvrtke bit æe uz EPH, jednako kao i Zagreb plakata. Pri prodaji udjela Zagreb plakata Mediji za 109 milijuna kuna bankovno jamstvo osigurao je upravo Agrokor. Predsjednik Uprave Zagrebaèkog holdinga Slobodan Ljubièiæ kaže da je preregistracija Zagreb plakata obavljena nedavno i da nije upoznat tko je još u Nadzornom odboru te da ne zna tko je Sanja Mlaèak. "Dali smo s naše strane prijedloge Uprave i Nadzornog odbora, dok je partner trebao predložiti svoje èlanove. U ponudbenoj dokumentaciji se ne spominje Europapress holding, ali mi ne možemo utjecati koga æe Media i Agrokor birati za partnere u svom udjelu. Sanju Mlaèak ne poznajem, a ne znam ni da je zaposlena u Europapress holdingu", kaže Ljubièiæ. Dodaje kako je Mamiæa tek nedavno upoznao, ali i da o njemu ništa ne zna. Ivan Æosiæ, kao èlan Uprave kojega je postavio Grad, takoðer nas je zamolio za strpljenje u vezi s bilo kakvom informacijom o Zagreb plakatu i svom buduæem djelovanju, a o svom suradniku u Upravi nije mogao razgovarati. |
Hrvoje Prkaèin Sanja Mlaèak je pak za Poslovni dnevnik potvrdila imenovanje u NO Zagreb plakata, ali je za detalje zamolila da je nazovemo u ponedjeljak. Trakavica u vezi s prodajom Zagrebplakata koji æe držati 90 posto vanjskog oglasnog prostora u Zagrebu oèito još nije gotova jer nam je Hrvoje Prkaèin iz Europlakata potvrdio kako je podnesena tužba kojom se traži poništenje prodaje. Sam sluèaj prodaje Zagreb plakata je, podsjetimo, prijavljen USKOKU i policiji koja je uzela dokumente o prodaji, ali se još nije oèitovala o cijelom sluèaju. Europlakat i Outdoor Akzent konkurirali su, inaèe, za kupnju Zagreb plakata s nižim cijenama od 80 odnosno 80,5 milijuna kuna za 49-postotni udjel u Zagreb plakatu. Nekoliko je kljuènih zamjerki na prodaju: ponude su otvorene bez nazoènosti ponuðaèa, nije definiran rok na koji se daju plakatne površne što je stvorilo pravnu nesigurnost i uz samu cijenu nisu dovoljno valorizirani ostali elementi ponuda poput ulaganja i iskustva. Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja je upozorila kako nije na jedinicama lokalne samouprave da se bave poduzetništvom te da osnivanje Zagreb plakata može imati dalekosežne posljedice na narušavanje tržišta i eliminaciju konkurencije, ali je sve ostalo na tom upozorenju. Slobodan Ljubièiæ istièe da æe nova Uprava Zagreb plakata ovoga tjedna organizirati sastanke s predstavnicima ostalih tvrtki koje se u Zagrebu bave vanjskim oglašavanjem kako bi dogovorili modele moguæe suradnje i hoæe li ona biti moguæa. Kljuèni zahtjev ostalih bit æe, doznajemo, da im se pod jednakim uvjetima osigura plakatiranje i zakup površina od Zagreb plakata. Najveæe tvrtke koje se bave vanjskim oglašavanjem u Zagrebu su još Europlakat, Outdoor Akzent i P.I.O. "Nema razloga da im se to onemoguæi. Ne planiramo narušavati tržište, nego postiæi da se dobije ljepši i ureðeniji grad. Time su na dobitku graðani, tvrtke koje se bave vanjskim oglašavanjem, Zagreb koji godišnje prima devet milijuna kuna naknade i Zagrebaèki holding koji æe sudjelovati u raspodjeli dobiti. Naš veæinski paket jamèi ravnopravnost natjecanja i jednake uvjete za sve i mi ga neæemo prodavati", kaže Slobodan Ljubièiæ. |
Povratak
|
 |
|