|
Arhiva priopćenja
Novinarstvo je javno dobro, a ne trgovačka kuća 27.06.2011.
Današnje izdanje Večernjeg lista (ponedjeljak, 27. lipnja 2011.) izazvalo je veliku uznemirenost među novinarima. Večernji list izašao je s naslovnicom i posljednjom stranicom koje su u cijelosti prodane oglašivaču - American Expressu. Dakle, današnji broj tih utjecajnih dnevnih novina, koje žele biti ozbiljne i koje u svom žanru imaju najveću čitalačku publiku u državi, izašao je s omotom koji je u cijelosti reklama. Informativni sadržaj potpuno je uklonjen da bi se objavio komercijalni. Time je vodstvo Večernjeg lista, u stopostotnoj varijanti, ostvarilo najcrnje strahove hrvatskih novinara i zainteresirane javnosti odakle se dugo i neprestano upozorava da paktiranje medijskih vlasnika i uređivačkih politika s oglašivačima zbog što veće zarade bespovratno ugrožava integritet novinarstva te dovodi do pada povjerenja u medije i pada tiraža. Umjesto da čuva obraz profesije koja treba prvenstveno služiti interesima publike i općeg dobra, ovakvo novinarstvo, kakvo su nam danas pokazali odgovorni ljudi u Večernjem listu, funkcionira kao trgovačka kuća u kojoj je apsolutno sve na prodaju. HND stoga poziva vodstva svih hrvatskih medija da se ne povode za ovakvim primjerom. Zdenko Duka, predsjednik
Povratak
|
 |
|
|
|