hrvatsko novinarsko društvo croatian journalists' association
Perkovčeva 2 | 10 000 Zagreb | Tel: 482-8333 | Faks: 482-8332 | E-mail: hnd@hnd.hr

Arhiva "Iz medija"

Reklame van s javne televizije

07.01.2009.

business.hr

Reklame u udarnom terminu od ponedjeljka zabranjene su na svim programima javne televizije u Francuskoj, a opsežna reforma koju je inicirao predsjednik Nicolas Sarkozy uključuje ukidanje reklama i u ostalim terminima od kraja 2011. godine. Cilj je reforme vratiti kvalitetu javnoj televiziji koja je, kako ocjenjuju njezini zagovornici, ozbiljno narušena "trčanjem za gledanošću" da bi se privukli oglašivači.
Ukidanjem reklama u udarnom terminu prihodi javne televizije će se, prema procjenama, smanjiti za 450 mil eura godišnje, a plan je taj novac, među ostalim, nadomjestiti s dobiti od poreza na prihode od reklama privatnim TV kućama. Unatoč tome kritičari tvrde da se iza reforme krije želja da se što veći dio novca usmjeri prema privatnim televizijskim kućama. M.P.

Povratak

AKTUALNO