|
Arhiva "Iz medija"
Željkina želja u paklu tržišnih reformi 13.07.2002.
Neuobièajen je to postupak kojim visoka vladina dužnosnica javno propagira jedne dnevne novine. U Hrvatskoj osim Vjesnika postoje još èetiri dnevnika na nacionalnoj razini, ali potpredsjednica Vlade u ostavci, koja se, usput, kune u tržište, želi da graðani èitaju baš Vjesnik. Nema veze što preostale tiskovine ovise o poprilièno surovom novinskom tržištu, a Vjesnik veæ desetak godina o državnim dotacijama. Nema veze ni što Vlada ne pokušava napraviti ništa, osim veæ spomenutog reklamiranja da se Vjesnik uzdigne na tiražu od 25-30 tisuæa na kojoj bi poslovao bez gubitaka. A prostor za taj tiražni uzlet definitivno postoji – bez obzira na siromašno hrvatsko tržište. Svojim je reklamioranjem samo jednog, i to toèno odreðenog proizvoda na tržištu na kojem postoji puno istovrsnih, Antunoviæ pokazala koliko stvarno vjeruje u tržišne reforme. Koje je Vlada u ostavci, èija je ona bila potpredsjednica dvije i pol godine, s ne previše uspjeha pokušavala provoditi.
Povratak
|
 |
|
|
|