|
Arhiva "Iz medija"
Sve bivše državne televizije bilježe gubitke 19.12.2002.
Kako komentirate tvrdnje Uprave da televizija posljednjih mjeseci bilježi manje prihoda od reklama, za što se krivi Program? – Sve televizije u procesima prelaska iz državne u javnu televiziju bilježe pad marketinških prihoda. Marketinške službe rade svoj posao a program svoj. Sve smo emisije i termine dogovarali zajednièki i samo ove godine, podsjeæam, HTV je zabilježio najveæe prihode u povijesti emitiranja u vrijeme Svjetskog nogometnog prvenstva. Oglašivaèi, od kojih velika veæina s HRT-om posluje odreðujuæi paušalni iznos za TV-marketing, u tom su vremenu pojaèali ritam reklamiranja, pa su svoja oglašavanja u kasnijim mjesecima nešto prorijedili. Prihodi se, inaèe, koliko znam, obraèunavaju na kraju godine, kada se podvlaèi crta i kada se najjasnije vidi poslovanje jedne kuæe. Svima sam dala šansu Je li vas iznenadila podrška Vijeæa HRT-a? – Vijeæe je u sijeènju reklo da želi promjene. Nisam imala previše izbora i izabrala sam one ljude koji su mi se sami preporuèili te one koji su, na temelju dosadašnjeg rada, bili rješenje koje bi moglo donijeti promjene u programu. Svima sam dala šansu a na kraju se pokazalo tko je tko. Podrška Vijeæa je velika i važna stvar u poticanju procesa stvaranja televizije koja neæe biti pod utjecajem politike.
Povratak
|
 |
|
|
|