|
Arhiva "Iz medija"
Neprekidan program bez financijskih dotacija 08.01.2003.
– Živimo od promidžbe, tj. prodaje reklamnog prostora – kaže voditeljica marketinga Marija Andriæ te dodaje kako je produkcija reklama na crikvenièkom radiju samostalna. Tajna uspjeha, objašnjava ona, krije se u ciljanom marketingu, koji je kao i cjelokupni program Kvarnerskog radija, prvenstveno usmjeren na mlaðu i srednju populaciju, na aktivne osobe koje su u najveæem broju potencijalni kupci. Osim dobre reklame i glazbe slušateljima se nudi informativni program iz Udruge nezavisnih radiopostaja te mnoštvo specijaliziranih emisija s povijesnom, dokumentarnom, privrednom, sportskom i zabavnom tematikom, a cjelokupni program, uz troje stalno uposlenih djelatnika, radi i nekoliko vanjskih suradnika. Kao najveæe probleme Kvarnerskog radija direktor Prpiæ istièe nedostatak kvalitetnog kadra: tehnièara, voditelja, urednika i novinara, prije svega mladih, kreativnih i inovativnih ljudi, te uz to vrlo slabu snagu i pokrivenost radijskog odašiljaèa. – Iako se èujemo od Lovrana do Senja, »rupe« u èujnosti su vrlo èeste te se, doslovce, ne možemo èuti iza ugla – kaže Damir Prpiæ. Kvarnerski radio veæ se 10 godina bori za bolju pokrivenost te se svake godine Ministarstvu pomorstva, prometa i veza obraæa s molbom za izmještaj odašiljaèa, a posljednji je dopis upuæen u kolovozu 2002. godine i njime se kao nova lokacija odašiljaèa predlaže mjesto Dobrinj na otoku Krku. – Èelnici Dobrinja su dali svoju privolu, a velika nam je potpora i Grad Novi Vinodolski koji se pozitivno oèitovao na prijedlog da se Kvarnerski radio èuje i na novljanskom podruèju – kaže Prpiæ. On istièe kako æe odobrenje Ministarstva konaèno omoguæiti i realizaciju dugogodišnjih planova, a prije svega pokretanje vlastitog informativnog programa koji ovdašnjim radiovalovima i te kako nedostaje. Maja FILIÆ STOJANOVIÆ
Povratak
|
 |
|