hrvatsko novinarsko društvo croatian journalists' association
Perkovčeva 2 | 10 000 Zagreb | Tel: 482-8333 | Faks: 482-8332 | E-mail: hnd@hnd.hr

Arhiva "Iz medija"

Sukobi subotnje veèeri - Svilanom protiv showa Story Music Talents

10.10.2003.


    Pretprošlu subotu, prema statistikama, prvi se put dogodilo da je Nova TV imala veæu gledanost negoli HTV. Taj je uspjeh Nova TV postigla svojim najjaèim programskim adutom, showom "Story Super Nova Music Talents", a na HTV-u su odmah uoèili kako su lošom programskom slagalicom i sami pridonijeli tome. Naime, u tom trenutku na njihovu je prvom programu bila prikazivana turistièka emisija iz Poreèa, na drugom dokumentarac o Hollywoodu i snimka festivala kajkavske popevke u Krapini, a na treæem prijenos utakmice izmeðu Hajduka i Rijeke.
    Potaknuti tim neuspjehom koji bi se sljedeæih tjedana još izraženije ponavljao (da se ostalo pri sliènoj programskoj shemi) jer æe "Music Talents" približavanjem finalu sigurno još više dobivati na gledanosti, urednici HTV-a izabrali su za svog najjaèeg aduta Svilanov "Glamour cafe" i pomaknuli ga u udarni termin subotom u osam naveèer. Time su riješili još jedan problem: Svilanovo nezadovoljstvo zbog toga što je njegova emisija godinama išla u, po njemu, "terminu za vampire", odnosno oko deset naveèer.
    Veæ iz prvoga sraza tih dviju emisija, koji se dogodio u prošlu subotu, Svilan je izašao kao pobjednik jer je, prema podacima kojima raspolažu HTV i Nova, gledanost njegove emisije bila 27 posto, dok je "Music talents" imao deset posto.
    - Nitko nam od konkurencije nije ni blizu i sasvim sigurno ni neæe tako skoro - izjavio je zadovoljni Svilan. - Prvi ovosezonski "Glamour Cafe" bio je gledan - 27 posto i imali smo 16 minuta reklama! Bez lažne skromnosti mogu reæi kako je emisija Nove TV imala visok postotak gledanosti one subote jer na rasporedu nije bilo "Glamoura".
    Ne želeæi vjerovati slijepo niti Svilanu, niti podacima koji kolaju po televizijskim hodnicima, odluèili smo napraviti vlastitu anketu s pitanjem zanima li više gledatelje, ako veæ moraju birati, "Glamour cafe" ili "Music Talents". Anketirali smo 300 osoba od 15 do 45 godina koji su otprilike ciljna skupina obje emisije. Rezultat je bio slièan: 52,7 posto ispitanika odluèilo se za "Glamour", a 29 posto za "Music talents". No, anketa je pokazala i neke druge zanimljive podatke. Najviše zainteresirana skupina za "Music Talents" bili su ispitanici od 15 do 25 godina, dok su za "Glamour" više zainteresirani oni od 25 do 45 godina. "Glamour" više gledaju žene negoli muškarci, dok su za "Music Talents" jednako zainteresirana oba spola.

Povratak

AKTUALNO