|
Arhiva "Iz medija"
Pjevaèka “klasa optimist” 23.10.2003.
Baš mi je maloprije bila jedna simpatièna gospoða i rekla mi da imam moæ. I da bih o njoj onomad ljepše pisao da je zapravo poznajem kao osobu. Baš je draga, fakat. Ali, to vam ništa ne mora znaèiti. Evo, ja sam èetiri puta bio na televiziji i samo jednom sam sebi bio lijep, pametan i seksi koliko jesam (tada bio) u prirodi. A to da imam moæ... Super zvuèi. Pa, i istina je: nije li Svilan u prošlom “g’lamuru” odustao od patetiènog humanitarnog aktivizma u uvodu, nisu li mu prilozi bili lišeni jalova ironiziranja materije od koje živi? Još kad bi promijenio voditelja... Polako, doæi æe i to na red, kad izgubi još onoliko kose koliko mu je taštini nepodnošljivo. Ili mu ponude još bolji ugovor samo da se skloni iza kamera. Na kraju æe biti po mome, kažem vam. Svojedobno sam tako - inspiriran zabavljaèkim kapacitetima jednog natjecatelja u Milijunašu - bio napisao pledoaje za prodor friških, nebrušenih talenata na TV zaslone. Ne utvaram si, “moæni” ja, da je nekome to bio izravan naputak za djelovanje, ali oèito sam dobro “pohvatao mikrobe” koji su veæ bili u zraku. Upravo takvo prokopavanje kanala za slobodan pristup talentima dogodilo se potom s poloviènim uspjehom u izboru novih voditelja Upitnika, ali je trijumf doživjelo sa Story Supernovom, definitivno najsuvislijim projektom Nove TV. Danas æe mnogi pokušati kritièki det(i)ronizirati pobjednika tog showa, ali on pošteno odraðuje posao u svom HTV-azilu, samo još treba nauèiti da se “dobra veèer” i “toèno” ne kaže “dobra veæer” i “toæno”. S druge strane, ovi na Novi mogli su malo manje zagrabiti kad su naknadno angažirali finaliste voditeljskog natjecanja, ili barem malo više uložiti u njihov trening - neki od njih nisu savladali ni prva slova zanatske abecede, a stalno su nam pred oèima. Njihov “doprinos” prvoj veèeri pjevaèke Supernove uživo iz zagrebaèke Tvornice, udružen s crkavanjem mikrofona, bio je remetilaèki, dok su pretendenti na skuèena hrvatska estradna zviježða uglavnom blistali. U drugoj “tvornièkoj” epizodi, mlade pjevaèke nade veæ su stekle nekakav zvjezdani profil: kad se pojavila plava Bunoza, za mnogog muškarca èista zbunjoza, moja žena upitala me je li to “ona od prošlog puta s tregerima”. “A, znaèi i ti si primijetila tregere?”, rekoh, ushiæeno se prisjeæajuæi tog uzbudljivog modnog detalja: strogih crnih naramenica zategnutih preko bijele puti na savršenom ženskom trbuhu - nevjerojatno seksi. Ozbiljna konkurentica Severini u seksepilu, a bolje pjeva... I još veli, bez pardona, da se nikad ne bi dala Huljiæu u ruke. Ma, cura i po! Ðorðu Novkoviæu, najveæoj hrvatskoj TV-zvijezdi vruæeg ljeta 2003., okice su blistale od ponosa: kakav su samo pionirski “dream team” stvorili!? Ali, zalud, druže! Sve to zvuèi super dok omladina pjeva na matrice stranih hitova. I Maja Blagdan bi glatko otpjevala svaku dionicu Celine Dion, ali gdje je ona danas? Ima glasa - nema hita. Jednog dana i ovoj æe novoj pjevaèkoj “klasi optimist” netko morati napisati pjesme dostojne njihova glasa i pojave. Baš da vidimo dokle æe dogurati sjajan performer Rafo, koji pjevaèki malo zaostaje za nekim drugim muškarcima u showu, ali to obilato nadoknaðuje bogomdanim zabavljaèkim refleksom. Kad se on postavi žestoko rokerski u pidžami i èupavim papuèama iz kolekcije “životinjsko carstvo” - to je scenska inteligencija. No, kad te beštije odrasli ljudi vuku na nogama po kuæi - onda je to kiè. Netko s time na televiziji izgleda kao zvijezda, a drugi doma ispred televizora kao kreten. Ukratko, nakon što su popravili mikrofone i svoju voditeljsku mladež koliko-toliko uklopili u cjelinu priredbe, proizvoðaèi Story SuperNova Music Talentsa složili su izvrsnu televizijsku zabavu za subotnju veèer, a bez ijednog prvoligaša u igri. Niti na klupi. Kakve li demistifikacije! Rekoh još u onom svom referatu: “face” su oko nas, treba ih samo “ubrati”. Ova berba je malo žešæa. Još samo da nam je vidjeti neke hrabre nove talente i u predstojeæim predizbornim emisijama... E, ali taj show ove godine neæete gledati - ni na Novoj ni na staroj TV.
Povratak
|
 |
|