|
Arhiva "Iz medija"
Dobrodošla novinarska natjecanja 11.11.2003.
Iako bi tom natjecanju, u gabaritima u kojima je održano, uz sudjelovanje nekoliko ekipa iz Bosne i Hercegovine i jedne slovenske ekipe, zacijelo više pristajao naziv Otvorenog prvenstva Hrvatske, umjesto naziva Europskog prvenstva, svima koji su u organizaciju te priredbe uložili trud i sredstva, napose agilnom kolegi Vladimiru Juriæu, èiji se napori glede promicanja Hrvatske Švice nasreæu prepoznaju, valja odati priznanje, i to s više kako aspekata, tako i razina. Naime, gledajuæi vrlo priprosto, sa stajališta da je »Bog najprije sebi bradu stvorio«, sasvim je jasno, a i nebrojeno puta dokazano, da se uz vlastito sudjelovanje dobiva posve druga dimenzija dogaðaja, pa se, èak i bez ikakvih primisli o samoisticanju, dogaðaj drukèije aspektira, a u sluèaju novinara onda i kvalitetnije predstavi; kako u smislu trajanja priloga, tako i njegova pozicioniranja unutar programske ili emisijske sheme. Tom tvrdnjom dakako ne želim reæi ali baš ništa loše, veæ samo prenijeti i vlastito iskustvo, a još više naglasiti kako bi medijski prostor ili minute koje æe dobiti novinarsko natjecanje u spravljanju gulaša, da su zakupljeni i plaæeni kao marketinški prostor, stajali neusporedivo više, a njihova autentiènost bila bi upravo reciproèno manja. No, ne treba nipošto smetnuti s uma, èak dapaèe, i èinjenicu da su novinari imali prigodu, uz Kamaènik, upoznati i druga lijepa goranska odredišta, i da samo rijetki od njih neæe svoje èitatelje i o tome izvijestiti. Novinarskom natjecanju u Kamaèniku bili su, uz ostale, kao èlanovi struènog ocjenjivaèkog suda, nazoèni i vlasnici, a u punom smislu rijeèi i pravilnije reèeno »spiritusi«, iznimno ambicioznih goranskih turistièko-ugostiteljskih sadržaja: fužinarskog Bitoraja i šijarskog Vizjaka i drugi ugostiteljsko-turistièki djelatnici, zatim predstavnici brojnih pokrovitelja i sponzora, koji æe sve pozitivne rakurse ovog i sliènih natjecanja tek prepoznati; predstavnici lokalne samouprave; predstavnici turistièko-ugostiteljskih strukovnih udruga, jedan ministar i brojne druge zainteresirane osobe. Reklo bi se stoga kako nipošto nije zanemariv ni taj društveni aspekt dogaðaja, bilo u smislu razmjene iskustava, tako još više moguæih dogovora za neke nove inicijative. Kako god da se uzme, iako su, bez sumnje, mnogi imali osjeæaj da se može i bolje, svaki daljni napor oko buduæih novinarskih natjecanja u kuhanju, možda skijanju ili, reklo bi se, gotovo bilo èemu drugom, u Gorskom kotaru treba poduprijeti; malo je priredaba koje za naš kraj mogu poluèiti veæu vrijednost za novac; posebice sa stajališta da je u novonastalim okolnostima, kada se Gorski kotar svakim danom sve više približava svijetu, dobar marketing njegova nasušna potreba.
Povratak
|
 |
|