|
Arhiva "Iz medija"
"Mazda3" auto godine 20.01.2004.
Prvoplasirana "mazda 3" osvojila je èak 84 boda, od moguæih 88, te je gotovo dvostruko bolja od drugoplasiranog "golfa", koji je dobio 48 bodova. Takav odnos snaga dogodio se prvi put u deset godina održavanja izbora. - Sretni smo! Iako smo se nadali uspjehu. Uvijek smo optimisti što se tièe naših proizvoda, posebno posljednje serije otvorene "mazdom 6", a koju sada slijedi i "trojka" - rekao je Branko Maraniæ, direktor tvrtke MCR Mazda. Dijana Ðerð, voditeljica marketinga za Volkswagen u tvrtki P. Z. Auto, takoðer istièe da su zadovoljni Srebrnim volanom: - Mnogi su konkurentski modeli u ovih 30 godina lansirani, ali su nestali s tržišta, no "golf" je ostao. Za samo jedan bod "golf" je pretekao treæeplasiranu "pandu", kojoj je pripalo 47 bodova. - "Panda" je Europski automobil godine, pa je normalno da su nam oèekivanja bila veæa. Zadovoljni smo i Bronèanim volanom, a bit æemo još zadovoljniji ako na kraju godine redoslijed prodaje ovih triju automobila bude drugaèiji, ako "panda" izbije naprijed - rekao je Agim Skura, direktor marketinga tvrtke Autocommerce, hrvatskog zastupnika za tvrtke Fiat, Lancia i Alfa Romeo. Meðu šest finalista izbora koji organizira Hrvatska udruga automobilskih novinara bili su još BMW Serija 5, "citro"n C2" i "renault scenic". Sponzori ovogodišnjeg izbora HR auto 2004. jesu Ina, Raiffeisenbank Austria, Raiffeisen Leasing, Zagreb Auto Show, Sava Tires i Jadransko osiguranje. Medijski pokrovitelj jubilarnog, 10. nacionalnog izbora HR auto 2004. je Veèernji list. Zlatni, Srebrni i Bronèani volan te 13 posebnih priznanja dobitnicima æe biti uruèeni na sveèanosti 30. sijeènja u Kongresnoj dvorani Zagrebaèkoga velesajma. Sandra Mikulèiæ
Povratak
|
 |
|