![]() |
Arhiva "Iz medija"Novi Zakon bez odredbe o nedopuštenoj koncentraciji na medijskom tržištu31.03.2004.
Antoloviæ otkriva da æe se i na medije ubuduæe primjenjivati odredbe iz Zakona o tržišnom natjecanju, pa je tako, prema njegovom mišljenju, u Zakonu o medijima nepotrebna odredba po kojoj se nedopuštena koncentracija definira kao situacija u kojoj isti vlasnik jednog ili više dnevnika ili tjednika pokriva 40 posto prodanih primjeraka na tržištu. Umjesto te odredbe nedopuštena koncentracija ubuduæe æe se propitivati prema Zakonu o tržišnom natjecanju, što æe, smatra Antoloviæ, još više pooštriti kontrolu na medijskom tržištu. Tu svoju tvrdnju Antoloviæ objašnjava èinjenicom da se koncentracija više neæe mjeriti samo po broju èitatelja, slušatelja ili gledatelja, nego i prema udjelu na tržištu oglašavanja. Tako æe se uz primjenu Zakona o tržišnom natjecanju prekomjernom koncentracijom na medijskom tržištu smatrati situacija u kojoj jedan poduzetnik pokriva više od 40 posto tržišta. Ako se radi o dva do pet poduzetnika njihov udio ne smije prelaziti više od 60 posto tržišta, a kad je rijeè o pet poduzetnika dopušteni udio na tržištu je 80 posto. Kako æe se precizno tumaèiti te odredbe i što æe one znaèiti na medijskom tržištu, bit æe jasnije nakon javne rasprave u petak, na kojoj æe o zakonskom prijedlogu s Vladinim predstavnicima razgovarati predstavnici HND-a, Foruma 21 i Vijeæa za medija HHO-a. J. MARIÆ
|
AKTUALNO
|
|||||