![]() |
Arhiva "Iz medija"Velike nade u subotnji show Ljudevita Grguriæa17.09.2004.
Jedna od najambicioznijih jesenskih shema Hrvatske televizije kreæe od ponedjeljka, 20. rujna. Iako ne nudi revoluciju u programu državne televizije, oèita namjera da »razigraju« uspavani Drugi program jasan je znak da æe upravo njime parirati nadolazeæoj konkurenciji. Umjesto da im bude nužna rezerva koji raèuna na gledatelje srednje i starije generacije, Drugi program HTV æe iskoristiti za sadržaje upuæene djeci i mladima. Osim toga, Drugi program emitirat æe tek sat vremena dnevno repriznog programa, za razliku od dosadašnje koncepcije koja je predviðala èak polovicu programa popunjavati reprizama. PREMIJERNI FILMOVI Najavljuje se i povratak humora na HTV èemu bi trebala pridonijeti jedna od najveæih novosti – animirana zabavno satirièna emisije »Zlikavci« koja je zapravo hrvatska inaèica South Parka, a koji bi se trebali prikazivati petkom u kasnim veèernjim satima. Naravno da æe biti najzanimljivije vidjeti rasplet situacije koja je nastala odlaskom Siniše Svilana èime je HTV ostao bez autora jedne od najgledanijih svojih emisija. Iako još uvijek kalkuliraju, najavili su da æe novu emisiju raditi »mlade snage« ne otkrivajuæi više detalja. Pored novosti, u zabavnom programu na HTV-u ostaju i Joško Lokas i kviz Milijunaš i Kruške i jabuke i Crno-bijelo u boji i Glazbena televizija... SRAZ S KOMERCIJALNOM KONKURENCIJOM Pa iako se ravnateljica HTV-a Marija Nemèiæ žestoko pripremila za sraz s komercijalnom konkurencijom uvodeæi tako daleko ležernije sadržaje poput dnevnih kontakt emisija, nisu svi na HTV-u sigurni da se radi o pravom putu. Naime, zamjeraju to ponajprije oni koji veæ godinama rade takve emisije, dakle s gostima u studiju s kojima se razgovara o zanimljivim temama. Nezadovoljni su ponajprije zbog toga što æe sada najvjerojatnije jedna pjevaèica (po uzoru na Sanju Doležal na RTL-u) èetiri dana u tjednu raditi takvu emisiju, a dok æe istovremeno oni ostati tek na svojim starim jednotjednim terminima. Svoje nezadovoljstvo æe mnogi od njih u neslužbenom razgovoru potkrijepiti èinjenicom da HTV, za razliku od svojih komercijalnih »konkurenata« ima toèno odreðenu ulogu u društvu i da ne smije podlijegati komercijalnim izazovima. Izmeðu ostalog i zato što se više od polovice HTV-ovog proraèuna puni novcem od RTV pristojbe. No, èini se da takve primjedbe novo vodstvo državne televizije ne zabrinjava baš previše. Oni, naime, smatraju da je u novom vremenu gledateljima neophodno pružiti i takve talk-show emisije u kojima æe se otvoreno i slobodno raspravljati o svim pitanjima od javnog interesa.
|
AKTUALNO
|
|||||