hrvatsko novinarsko društvo croatian journalists' association
Perkovčeva 2 | 10 000 Zagreb | Tel: 482-8333 | Faks: 482-8332 | E-mail: hnd@hnd.hr

Arhiva "Iz medija"

"Latinica" apsolutno najgledanija emisija

22.09.2004.

Autor Renata LACKO 
 
ZAGREB - S poèetkom HTV-ove jesenske sheme poèeo je pravi televizijski medijski rat izmeðu HTV-a, RTL-a i Nove TV. Dobivena bitka ne znaèi i dobiveni rat, ali prvu bitku za gledateljsku pozornost u apsolutnoj gledanosti, i to svih dobnih skupina, izvojevala je, prema AGB Pulsu (peoplemetru), Hrvatska televizija. Prošloga je petka spektakularno predstavila jesensku shemu pod geslom "Prvi s razlogom", a nakon vikenda svoje su geslo i opravdali gledanošæu.
Naime, premda je dugo i kao spektakularan program najavljivan RTL-ov reality show "Big Brother" u subotu ga je potukla komedija "Dozvola za brak" emitirana na HTV 1. Film je gledalo 17 posto, a BB 15 posto gledatelja. U nedjelju pak 20 posto gledatelja odluèilo se za "Trikvartaèu", dok ih je 13,6 posto gledalo RTL-ov reality show.

U ponedjeljak je pak situacija za komercijalne televizije još gora. Apsolutno najgledanija emisija bila je "Latinica", koju je gledalo 24,5 posto gledatelja, dok je BB u ponedjeljak privukao njih tek 9,8 posto. No, prva hrvatska sapunica "Villa Maria" koja se emitira na HTV-ovu Prvom programu tijekom tjedna od 18.40 upropastila je s gledanošæu od 11,9 posto informativne emisije i RTL-a i Nove TV. Naime, "Vijesti" prvih gledalo je samo 5,7 posto, a "24 sata" Nove TV samo 6,7 posto gledatelja.

RTL Televizija u podacima o gledanosti za subotu i nedjelju u obzir je uzela samo svoju ciljanu publiku, dakle, gledatelje od 18 do 49 godina. U toj populaciji apsolutna gledanost "Big Brothera" bila je u subotu 15,2, a u nedjelju 14,9 posto.

Povratak

AKTUALNO