|
Arhiva "Iz medija"
Muškarci su ipak i ljepši i pametniji 28.09.2004.
Peglanje je, nažalost, od kad peglanja ima ženski posao i dok je za pranje rublja naðena zamjena tako, savršene zamjene za peglanje nema. U poželjnoj ravnopravnoj podjeli kuæanskih poslova u obitelji peglanje u pravilu pripadne ženi. Peglanje kartica, kad si to netko može priuštiti, svakako je ljepši oblik peglanja. Obraæanje upravo ženskim potrošaèima moglo bi znaèiti i da su ih i bankari napokon uoèili kao poželjne poslovne partnerice. Poruka te reklame nužno ne diskriminira žene. Jer uz tako stroge kriterije to bi se onda moglo reæi i za niz reklama o djeèjim proizvodima, hrani, osobnoj higijeni i sredstvima za uljepšavanje u kojima u pravilu žene previjaju djecu kuhaju, mažu lice i tijelo. TV-reklame, zbog toga jer ulaze praktièno u svaki dom, mogu pridonijeti promicanju ravnopravnosti spolova i drugih društvenih vrijednosti. U još veæoj mjeri to bi trebala biti uloga Dnevnika, kao najgledanije dnevno-informativne emisije HTV-a i u nacionalnim okvirima. Dnevnik su žene, za razliku od pegle, »osvojile« relativno kasno, sredinom osamdesetih godina. Proteklih dvadesetak godina voditeljice su se ravnopravno nosile u tom poslu s muškim kolegama. Zašto su nestale s ekrana u 19 i 30? Moglo bi to znaèiti da žene više nisu ni tako lijepe ni pametne i da je voðenje Dnevnika ipak samo muški posao. Ta je poruka svakako ozbiljnija od reklamne dosjetke.
Povratak
|
 |
|