|
Arhiva "Iz medija"
Iz Banskih dvora za Jadranku Kosor – 2,5 milijuna kuna 12.11.2004.
Samo ovaj mali reklamni segment porezne æe obveznike koštati oko 2,5 milijuna kuna. Naime, u Vladi pretpostavljaju kako reklamna kampanja za resorne subvencionirane projekte neæe preæi tu svotu novca, s obzirom na to da je rijeè o »projektu od društvenog interesa« pa Banski dvori imaju »velike popuste u nekim medijima«. Oni se, kako nam je reèeno u Vladi, kreæu i do 80 posto utvrðenog marketinškog cjenika. »Veæe plaæe, veæe mirovine; otkupljena sva pšenica; najbolja turistièka sezona; rast zaposlenosti; Hrvatska kandidat za EU«, poruke su koje Vlada svojom reklamnom kampanjom potencira. A da ne bi bilo zabune – uza svaku od tih poruka jasno se naznaèuje i godina tih postignuæa, 2004. Takva rekl
Kolariæ: Kampanja na raèun poreznih obveznika Pohvalno je što Vlada otvorila novu internetsku stranicu, ali bojim se da to samo povod za poèetak oglasne kampanje radi podizanja rejtinga Vlade i vladajuæe stranke, u oèekivanju predsjednièkih i lokalnih izbora, ocijenila je juèer Aleksandra Kolariæ, nekadašnja šefica Ureda za odnose s javnošæu u Raèanovoj vladi, dodavši kako »ni genijalni struènjak za odnose s javnošæu ne može opravdati 2,5 milijuna kuna troška na raèun poreznih obveznika za promociju obiène internetske stranice.
B. Po. | ama za jednu informativnu web stranicu koja bi graðanima trebala na jednom mjestu dati sve podatke o programima ministarstava, pomalo je pretenciozna. No, kada se stavi u kontekst predstojeæih predsjednièkih izbora i – oèekivana. Inaèe, web stranicom »otvorena-vrata«, što je svojevrsna parafraza nikad zaživljelog projekta bivše koalicijske vlade pod nazivom »otvorena Vlada«, HDZ-ova vlada, zapravo, samo nastavlja promidžbu svojih uspjeha zapoèetu prije dva tjedna, kada je iz Banskih dvora javnosti upuæeno priopæenje u kojem se velièaju ekonomski pokazatelji zemlje.
G. GALIÆ
Povratak
|
 |
|