hrvatsko novinarsko društvo croatian journalists' association
Perkovčeva 2 | 10 000 Zagreb | Tel: 482-8333 | Faks: 482-8332 | E-mail: hnd@hnd.hr

Arhiva "Iz medija"

Zlatni volan »citroenu C4«

01.02.2005.

Zbor automobilskih novinara Hrvatskog novinarskog društva organizirao je 11. po redu izbor za »HR AUTO 2005.« èiju je laskavu titulu osvojio »citroen C4«. Sveèana dodjela održana je krajem prošlog tjedna u hotelu »Westin«, a glavnu nagradu, Zlatni volan za osvojeno prvo mjesto preuzeo je gospodin Didier Gérard, generalni direktor tvrtke Citroen Hrvatska. »C4« je osvojio i posebno priznanje – Tehnièke inovacije, koje je preuzeo gospodin Jean-Charles Gaury, voditelj Citroenovih filijala srednje i istoène Europe.
»Citroen C4« je lansiran u Hrvatskoj u studenome prošle godine, istovremeno u limuzinskoj i coupe izvedbi. »C4« nudi tri benzinska motora i dva dizelska HDi motora, te dvije razine opremljenosti, »X« i »VTS« na coupe izvedbi i tri razine opremljenosti, »X«, »SX« i »SX pack« na limuzinskoj izvedbi.
Automobil posjeduje iznimnu unutrašnju udobnost zahvaljujuæi nizu inovativnih detalja dizajniranih kako bi vožnju uèinili jednostavnijom i opuštajuæom poput višenamjenskog upravljaèa s fiksnim središnjim dijelom, te nove ploèe s instrumentima koja vozaèu pokazuje informacije na prozirnom zaslonu, smještenom u središtu armaturne ploèe. »C4« takoðer raspolaže brojnim modernim i praktiènim funkcijama za pomoæ u vožnji. Upozorenje za nenamjerno prelaženje crte donosi znaèajan napredak u pogledu sigurnosti. Zakretni ksenonski farovi s dvostrukom funkcijom, koja je obièno rezervirana za vozila višeg segmenta, pojavljuju se na »C4«. Udobnost u vožnji poveæana je s limitatorom brzine i sustavom za upozorenje na niski pritisak u gumama – dvije funkcije rijetko viðene u ovom segmentu.
Ovogodišnju nagradu za promociju, nastup i PR osvojila je Jasmina Drežnjak, voditeljica za odnose s javnošæu tvrtke Citroen Hrvatska. Tim priznanjem Zbor automobilskih novinara Hrvatskog novinarskog društva svake godine vrednuje trud i nastojanje PR-a da što bolje i kvalitetnije predstavi svoju marku i proizvode hrvatskoj javnosti i medijima. Jasmina Drežnjak veæ osam godina aktivno radi u komunikacijama automobilskih maraka, unutar kojih je aktivno sudjelovala na brojnim meðunarodnim i domaæim prezentacijama, sajmovima automobila, te ostvarila profesionalne, uspješne i uèinkovite odnose s kolegama iz struke i hrvatskim novinarima. Dvije godine bila je aktivan èlan Uprave Hrvatske udruge za odnose s javnošæu. Prema analizi PR-a tvrtke »Promocija Plus« za 2004. godinu, Citroen se nalazi na prvome mjestu prema kriteriju »ukupan broj èlanaka u tiskanim medijima« s 2.445 objava, na prvom mjestu prema kriteriju »ukupna površina objava u tiskanim medijima« s 504.124 èetvornih centimetara, te na drugom mjestu prema financijskom pokazatelju.
»Iznimno sam sretna zbog ove laskave titule koja je priznanje za dugogodišnju suradnju s novinarima, ali je ona istovremeno i obveza da nastavim jednako kvalitetno raditi i ubuduæe« - kazala je Jasmina Drežnjak primivši nagradu.

Povratak

AKTUALNO