|
Arhiva "Iz medija"
Gala proslavom pozlaæen Citroen C4 01.02.2005.
Kao i prijašnjih deset godina i prošloga je tjedna Kristalna dvorana bila premala za sve uglednike hrvatskog automobilskog svijeta koji su željeli nazoèiti završnoj sveèanosti proglašenja HR auta 2005. Uz zvijezdu veèeri Citroen C4 bili su i nositelj Srebrnog volana Ford Focus te Bronèanog volana Škoda Octavia. Uz automobilske, nastupile su i estradne zvijezde Massimo Saviæ te Jelena Radan, a završna sveèanost vrhunac je višemjeseènog odabira najboljih meðu brojnim prošlogodišnjim novitetima. Na široj listi kandidata za automobil godine su bili: Audi A3 Sportback, Audi A6, BMW serija 1, BMW serija 6 Cabriolet, Citroën C4, Chevrolet Lacetti, Chevrolet Nubira karavan, Chrysler 300C, Dacia Logan, Ford Focus, Hyundai Tucson, Kia Cerato, Kia Picanto, Kia Sportage, Land Rover Discovery, Mercedes-Benz A klase, Mercedes-Benz CLS, Mercedes-Benz SLK, Mini Convertible, Mitsubishi Colt, Nissan X-Trail, Opel Astra, Opel Tigra Twin Top, Peugeot 407, Porsche 911 Carrera, Renault Modus, Seat Altea, Smart Forfour, Ssang Yong Rexton, Škoda Octavia, Subaru Legacy, Toyota Corolla Verso, Volkswagen Caddy Combi i Volvo V50. Nakon pregledavanja glasaèkih listiæa i prebrojavanja glasova èlanova HUAN-a, Zbora automobilskih novinara Hrvatskog novinarskog društva, u finalnu šestorku ušli su BMW serije 1, Citroen C4, Ford Focus, Peugeot 407, Renault Modus i Škoda Octavia. Prije donošenja konaène odluke i otvaranja omotnica s glasovima žirija, testni je dan održan na Zagrebaèkom velesajmu bio prilika za konaènu provjeru svih automobila u isto vrijeme u identiènim uvjetima i s jednakim zadacima. U statièkom dijelu provjerene su mjere i moguænosti automobila za smještaj djeèjih kolica i krupnijih komada tereta, dok je dinamièki i puno atraktivniji dio sadržavao slalom vožnju, test izbjegavanja prepreke (sobov test) te test ubrzavanja i koèenja (0-100km/h-0). Novinarski žiri u sastavu: Vedran Flajnik (Vjesnik), Hrvoje Gattin (AutoNet), Željko Hitrec (Auto moto magazin), Darin Jankoviæ (Auto Plus), Zdravko Jurièko (Slobodna Dalmacija), Majda Lojo (Auto servis), Nada Matasoviæ (Revija HAK), Sandra Mikulèiæ (Veèernji list), Mato Pavlièeviæ (Auto moto trend), Edi Prodan (Novi list), Mirko Vukotiæ (Glas Slavonije) i èlanovi Zbora dodijelili su i trinaest posebnih priznanja u pojedinim automobilskim kategorijama. Tako je nagradu za sigurnost pod pokroviteljstvom Jadranskog osiguranja dobio Renault Modus, nagradu za dizajn Mercedes CLS, a za tehnièke inovacije Citroen C4. Nagradu za ekologiju kojoj je ove godine pokrovitelj bio Hrvatski autoklub za dugogdišnje aktivnosti na oèuvanju okoliša kroz akcije Zeleno srce Renaulta, dobio je Renault Nissan Hrvatska. Coupeom godine proglašen je Mercedes Benz CLS, terencem Hyundai Tucson, a cabrioletom Opel Tigra Twin top. Najbolji jednovolumen je Seat Altea, karavan Volvo V50, a lako gospodarsko vozilo Volkswagen Caddy. Zlatni volan za najprodavaniji model pripao je Opel Corsi, a najpovoljnijom kupnjom proglašena je Dacia Logan. Nagradu za promociju, nastup i PR dobio je Citroen Hrvatska, odnosno Jasmina Drežnjak, a posebnu nagradu za dovoðenje i organizaciju prve meðunarodne automobilske prezentacije u Hrvatskoj dobila je Anðelka Toto-Ormuž. Ovogodišnji izbor pratili su tradicionalni sponzori Raiffeisen banka i leasing, Sava tires, a generalnog pokroviteljstva prihvatila se tvrtka Špoljar transporti. Kao pokrovitelji posebnih priznanja ukljuèili su se Jadransko osiguranje i HAK.
Povratak
|
 |
|