hrvatsko novinarsko društvo croatian journalists' association
Perkovčeva 2 | 10 000 Zagreb | Tel: 482-8333 | Faks: 482-8332 | E-mail: hnd@hnd.hr

Arhiva "Iz medija"

Al Jazeera meðu najutjecajnijim svjetskim "brandovima" u 2004.

01.02.2005.

Poznata katarska satelitska televizija Al Jazeera zauzela je peto mjesto u poretku "brandova" koji su imali najveæi utjecaj u svijetu u 2004., objavio je specijalizirani internetski magazin Brandchannel. Prema anketi provedenoj meðu èitateljima toga magazina, najutjecajniji "brand" na svijetu lani je bila tvrtka Apple, koja je zasjela na prvo mjesto zahvaljujuæi fenomenalnom uspjehu iPod-a. Na popisu su još Google, najkorišteniji internetski pretraživaè, popularni švedski lanac namještaja »Ikea« te lanac kafiæa »Starbucks«. Katarska tv-mreža osnovana 1996. dobila je znatan meðunarodni ugled praæenjem rata u Afganistanu u jesen 2001., a zatim i objavljivanjem video ili audio snimaka šefa al-Qaide Osame bin Ladena, ili iraèkih radikalnih skupina. Al Jazeeru, kojoj je poèetkom kolovoza 2004. u Iraku zabranjen rad, èesto kritizira amerièka administracija koja nije sklona njezinu praæenju dogaðaja u Iraku i na Bliskom Istoku te, štoviše, smatra da je izazvala antiamerièko raspoloženje.

Povratak

AKTUALNO