|
Arhiva "Iz medija"
Predstavljen novi Vjesnik 19.02.2005.
»Sve ispod 25.000 do 30.000 prodanih primjeraka Vjesnika, manje-više je neuspjeh«, istaknula je glavna urednica Vjesnika Andrea Latinoviæ na »Primeu« – 3. meðunarodnim danima marketinga koji se održavaju na Zagrebaèkom velesajmu, gdje je u petak i službeno predstavljen vizualni i sadržajni redizajn Vjesnika. Od 14. ožujka Vjesnik æe, naime, izlaziti na malome formatu identiènom veæini hrvatskih dnevnih novina, ali i oplemenjen nizom novih sadržaja. Od ponedjeljka do petka èitatelji æe ubuduæe dobivati dvoje novine za šest kuna, Vjesnik, kao osnovni politièki dio lista, i Obiteljski glas, koji æe imati ležernije teme od politièkoga dijela, dok æe subotom u Nedjeljnom Vjesniku kao dvobroju, izlaziti i politièki prilog »Sedam dana«. Novine æe od ponedjeljka do petka imati 72 stranice, a Nedjeljni Vjesnik – kada æe èitatelji za šest kuna dobiti troje novine – izlazit æe na 96 stranica. Glavna urednica Vjesnika zahvalila se tom prilikom svima koji su radili na pilot-broju novoga Vjesnika, kao i svima koji æe ubuduæe raditi od 0 do 24 sata, kazavši uz ostalo okupljenima da »želimo prije svega da èitatelji prepoznaju naš proizvod kao svoje novine«. »Nadam se da æe to znaèiti i kraj stereotipa "o najboljim novinama u Hrvatskoj koje imaju malu tiražu", naglasila je glavna urednica Vjesnika Andrea Latinoviæ.
D. M.
Povratak
|
 |
|