|
Arhiva "Iz medija"
"24 sata" 2. ožujka na kioscima 24.02.2005.
 |
Glavni urednik novog dnevnog lista Matija Babiæ |
Nove dnevne novine "24 sata" prodavat æe se od 2. ožujka u Hrvatskoj po cijeni od samo tri kune, a prvi broj tiskat æe se u 300 tisuæa primjeraka.
U "24 sata" nalazit æe se dnevne aktualne informacije, teme i dogaðaji iz svih podruèja života, ukljuèujuæi politiku, gospodarstvo, sport, estradu, i to potpuno izravno, bez cenzure i na prirodan i svima razumljiv naèin. Projekt je pokrenula austrijska medijska kuæa "Styria Medien AG". Kuæa veæ izdaje najpopularnije hrvatske novine, "Veèernji list", koje se dnevno prodaju u 120 tisuæa primjeraka.
Glavni je urednik "24 sata" Matija Babiæ koji najavljuje novi naèin prezentacije tema brzo, kratko, bez zabranjenih tema, ali uz istinitost svake vijesti u prvom planu. Novine izdaje tvrtka "Media ideja d.o.o." èija direktorica Jasna Zemljiæ objašnjava kako je projekt nastao u namjeri da se Hrvatskoj ponudi nov, svjež i originalan medijski proizvod.
Novine æe biti atraktivnog dizajna i manjeg formata te æe njihov izgled naglašavati važnost informacije. (M. So.)
Povratak
|
 |
|