![]() |
Arhiva "Iz medija"HRT: Troškovi za spotove poslovna tajna15.03.2005.
Transparency International Hrvatska priopæio je da je HRT-u poslao upit o troškovima predizborne kampanje u prvom krugu predsjednièkih izbora 7. sijeènja, ali da do danas nije dobio odgovor. TI je pozvao HRT na objavljivanje podataka o troškovima kampanje za izbor predsjednika Republike Hrvatske jer je to u "interesu ne samo svih kandidata i HRT-a, nego i svih graðana RH i daljnjeg razvoja demokracije". Skrivanjem tih podataka u javnosti se može stvoriti dojam da se u predizbornoj kampanji èinilo nešto protuzakonito i time dovesti u pitanje integritet procesa izbora èelnog èovjeka države, odnosno zakonitosti rada najjaèe medijske kuæe u Hrvatskoj, navodi se u priopæenju. Hrvatska radiotelevizija priopæila je da uobièajenim naèinima javnost redovito izvještava i o svom poslovanju, no da iz razumljivih poslovnih razloga nije uvijek u moguænosti objavljivati detalje. HRT u priopæenju napominje kako je svjestan obveza prema javnosti, koje proizlaze iz njegova statusa javnog radiotelevizijskog servisa, ali da HRT smatra poslovnom tajnom podatke o poslovanju Odjela marketinga, i ne objavljuje ih javno - bez obzira na to o kojem je poslovnom partneru koji se oglašava rijeè. (H)
|
AKTUALNO
|
|||||