ZAGREB - Informativni program HTV-a ostao je bez jedne od svojih najgledanijih emisija - Latinice. No, to ne znaèi da je popularna Latinica ukinuta, veæ je dobila status posebnog projekta. Razlog tomu su, kaže autor i voditelj Denis Latin - reklame. Naime, po Zakonu o HRT-u, u èlanku 12. stoji kako se dvije ili više promidžbenih poruka (promidžbeni blok) smiju bez prekida emitirati samo izmeðu emisija. A poznato je da se u Latinici emitira èitav blok reklama.
- Od prije dva tjedna moja emisija nije niti u informativnom, niti u nekom drugom programu. Službeni razlog tome su reklame, jer informativne emisije ne smiju se prekidati reklamama. A mi ih imamo puno. Stoga, da ne bismo imali problema, dobili smo status projekta koji je od posebnog interesa za televiziju poput, primjerice, Dore - kaže Latin, dodajuæi kako je to, koliko je njemu poznato, ujedno i jedina emisija s takvim statusom. Mirko Galiæ, pak, smatra da je Latinica oduvijek smatrana i tretirana kao - poseban projekt, dodajuæi da se u toj reorganizaciji u samoj emisiji ništa neæe mijenjati. - Da mene pitate u kojem bi programu Latinica trebala biti, moj odgovor je - prvenstveno u informativnom - kategorièan je Latin, u èiju je karijeru svoje prste upleo marketing. Njegova je Latinica oduvijek bila primamljiv mamac za oglašivaèe.
- U emisiji imamo previše reklama, ali mi nemamo ništa s tim, to odreðuje marketing. Sjeæam se, dok smo se emitirali na OTV-u, emisija je trajala sat i pol, od èega je èak 40 minuta išlo na reklame - dodaje Denis Latin, koji autorski od sada odgovara svojoj novoj šefici - Tanji Šimiæ.
Po kuloarima se, pak, šuška da postoje i neki drugi, neslužbeni razlozi selidbe Latinice, o kojima Denis Latin nije htio govoriti. |