hrvatsko novinarsko društvo croatian journalists' association
Perkovčeva 2 | 10 000 Zagreb | Tel: 482-8333 | Faks: 482-8332 | E-mail: hnd@hnd.hr

Arhiva "Iz medija"

Konkurenti i Hloverka plješæu Ini

27.07.2006.

Šef Ininih pravnika još može mirno spavati, jer smo htjeli reæi da æe opet stradati neki pedro, recimo šef pravne službe, iako bi odgovornost kao i u prvom sluèaju, možda trebala sezati šire (i više). Sama tužba, èije je postojanje Slobodnoj Dalmaciji potvrdio Inin glasnogovornik, znak je da u voðenju Ine nešto ozbiljno ne funkcionira. Koji bi se šef marketinga složio s podnošenjem takve autogol tužbe? Ako je uprava ignorirala upozorenje marketinga, ili ako ga nije ni dobila, i to je njezin grijeh. Ne treba imati velikih znanja o odnosima s javnošæu, marketingu i promociji da bi se zakljuèilo kako je za "benzinsku aferu" bila kriva sama Ina, odnosno, njezina uprava. I još su prošli lišo, samo micanjem jednog èlana na mirniju poziciju u tvrtki (kolikogod to strašno djelovalo na njegov ego).

Nitko drugi im ne može biti kriv za zabune "o tom benzinu" u koje su doveli gotovo cjelokupnu javnost, ukljuèujuæi i premijera i neke ministre. Ozbiljna kompanija, Inine velièine i snage, na raspolaganju ima more naèina da svoj stav objasni, nametne (ili proda, svejedno) cijeloj javnosti. Pa u toj spornoj emisiji sudjelovao je sam vrh: predsjednik Tomislav Dragièeviæ i reèeni Brusiæ. Što, nisu mogli ili znali objasniti Ininu poziciju u emisiji pa æe to raditi u sudnici? Zar im u pravnoj službi nisu rekli da u sudnicu obièno doðe i protivnièka strana, pa æe im još jednom ponoviti isto iz emisije. I još æe šefovi Ine èuti i gore stvari, a sve æe to opet hitro stiæi do najšire javnosti. Inina konkurencija bi dio svog bonusa trebala poslati na Ininu adresu. I to nakon što su travanjsku aferu svi veæ pomalo zaboravili. Umjesto da pažljivom manipulacijom pokušaju sanirati štetu iz te krize (reklamne kampanje, ulaganje u kvalitetu, pametno istupanje u javnosti...), Ina se javlja tužbom u kojoj uza svu vlastitu i javnu štetu (ipak je to još dobrim dijelom državna kompanija), proizvodi još jednu: promovira Hloverku Novak Srziæ u novinarsku heroinu. Uz Inine konkurente, HTV-ova urednica i voditeljica je sigurna dobitnica ovog nastavka afere. A nije u toj emisiji radila ništa drugo što nije u cijeloj karijeri. Možda je ova emisija bila samo malo drukèija od mnogih ranije: oni slabiji, za koje ne kuca "bilo javnosti", izabrani za metu, ovaj su put bar bili u studiju, s kakvom-takvom šansom da nešto kažu u svoju korist.

Povratak

AKTUALNO