![]() |
Arhiva "Iz medija"Plivina raskošna 'imidž kampanja' usred preuzimanja28.09.2006.
Novinarskim krugovima pronijela se vijest da je novinarki Jutarnjeg lista Sonji Hodak, zbog sumnje da je bila pristrana i naklonjena Acta visu, zabranjeno izvještavanje o procesu preuzimanja Plive, nakon èega ju je zamijenio Viktor Vresnik, koji se kao komentator opredijelio za Barr. Ta smjena povezuje se s velikom "imidž kampanjom" u koju je Pliva krenula navodno u povodu 85 godina postojanja, a na koju marketinški struènjaci gledaju sa sumnjom.
Novinarskim krugovima pronijela se vijest da je novinarki Jutarnjeg lista Sonji Hodak, zbog sumnje da je bila pristrana i naklonjena Acta visu, zabranjeno izvještavanje o procesu preuzimanja Plive, nakon èega ju je zamijenio Viktor Vresnik, koji se kao komentator opredijelio za Barr. Ta smjena povezuje se s velikom "imidž kampanjom" u koju je Pliva krenula navodno u povodu 85 godina postojanja, a na koju marketinški struènjaci gledaju sa sumnjom.
|
AKTUALNO
|
|||||