![]() |
Arhiva "Iz medija"Narodni radio hrvatski superbrend20.12.2006.
Samo èetiri dana prije devetoga roðendana Narodni se radio, uz najveæu slušanost u Hrvatskoj, okitio još jednim atributim: postao je, naime, hrvatski superbrend. Organizacija Superbrends, nezavisni meðunarodni arbitar na podruèju brendinga koja djeluje u 73 zemlje, upravo je na temelju popularnosti toga medija procijenila da zaslužuje naslov superbrenda za 2006./2007. godinu, uz još sedamdesetak hrvatskih brendova. Narodni je postaja koju svakodnevno putem zemaljskih odašiljaèa, satelita ili Interneta sluša više stotina tisuæa slušatelja, a prema rijeèima Juraja Hrvaèiæa, jednoga od suvlasnika te radiopostaje, razlog je za to pogaðanje prave formule slušanosti - s malo govora, izrazite formativnosti te mnogo dobre glazbe. Nakon aktualne proslave roðendana, za sljedeæu godinu Narodni radio najavljuje veliku turneju, svojevrstan multimedijski projekt, po svim hrvatskim regijama u kojoj æe sudjelovati najpopularniji izvoðaèi hrvatske glazbene scene. (Dž. Èokiæ)
|
AKTUALNO
|
|||||