![]() |
Arhiva "Iz medija"Èlanci turistièkih novinara važnija promocija od plaæenih oglasa04.06.2007.
Studijska putovanja šest stotina stranih novinara lani urodilo je materijalima èija se vrijednost procjenjuje na 1,4 milijarde kuna što je 36 posto više nego godinu prije. U organizaciji Glavnog ureda HTZ-a Hrvatsku je prošle godine posjetilo 15 posto više stranih novinara i zapravo je nemoguæe toèno financijski valorizirati koliko hrvatski turizam ima koristi od stranih novinara, èije pisanje našoj zemlji dovodi sve više gostiju. Vrijednost novinarskog uratka znatno je veæa od sredstava izdvojenih za njihovo ugošæavanje, uz èinjenicu da je autorski tekst/prilog neusporedivo jaèi oblik promocije od plaæenog oglasa. U Americi, primjerice, nakon svakog objavljenog teksta ili priloga o Hrvatskoj, predstavništvo HTZ-a, dnevno primi i po 200 poziva. Zbog ogranièenih sredstava za oglašavanje koja za ovu godinu iznose 52 milijuna kuna u HTZ-u moraju biti domišljati. Zlatna penkala zato im je vrlo vrijedan promocijski potez. Proteklog se vikenda tridesetak stranih novinara okupilo u Rovinju gdje je održana treæa dodjela Zlatne penkale. Od 36 nominacija 20 ih je dodijeljeno za tekstove u tiskovinama, 15 za reportaža na TV-u i jedna radijskoj emisiji. Grand prix za TV reportažu o Dubrovniku dobio je Richard Quest, jedan od najpoznatijih novinara CNN-a. Quest je pozdravio takav naèin promocije i poruèio da hrvatski turizam šalje dobru sliku u svijet. Elonora Dukovac
|
AKTUALNO
|
|||||