hrvatsko novinarsko društvo croatian journalists' association
Perkovčeva 2 | 10 000 Zagreb | Tel: 482-8333 | Faks: 482-8332 | E-mail: hnd@hnd.hr

Arhiva "Iz medija"

Izmjene poslovnika perfidan poèetak predizborne kampanje

11.08.2007.

- Kod ovih izmjena rijeè je o jaèanju izvršne vlasti i perfidno osmišljenom poèetku predizborne kampanje za lokalne izbore 2009. godine. Javnost neæe više imati pravo èuti što oporba misli nakon završne rijeèi predlagatelja, a s sjednica Vijeæa pretvorit æe se u formalnost, rekao je Zenzeroviæ.
Osvrnuvši se na izvješæe o poslovanju Herculanee, Bolkoviæ je rekao da se direktor Igor Stari trudio uvjeriti vijeænike da je nužno iæi u hitno poveæanje cijena usluga, što prema njegovom mišljenju nije toèno, te da se itko pametan neæe usuditi poveæavati cijene odvoza smeæa »jer su to graðani ionako preplatili«. Dodao je da su protiv poveæanja cijena komunalnih usluga zato što je Grad prihodovao, u odnosu na isto razdoblje lani, 14 milijuna kuna više tijekom prvih šest mjeseci ove godine po osnovi nove zakonske preraspodjele poreza.

P. LUKEŽ

Povratak

AKTUALNO