|
Arhiva "Iz medija"
SPSS za novinske izdavaèe 12.10.2007.
Hrvatska podružnica amerièkog softverskog diva SPSS Inc. objavila je da æe AD NieuwsMedia BV, druge najveæe novine u Nizozemskoj, koje svakodnevno èita više od 1,6 milijuna èitatelja, implementirati SPSS-ovu programsku opremu radi pružanja kvalitetnije usluge klijentima i uèinkovitijeg definiranja ciljnih skupina. SPSS æe grupaciji AD NieuwsMedia BV omoguæiti jasnije definiranje ciljnih skupina meðu postojeæim èitateljima radi poveæanja broja pretplatnika. SPSS æe jamèiti da æe AD èitateljima pristupiti u pravom trenutku, putem odgovarajuæeg kanala i s ciljanom ponudom. U hrvatskoj tvrtki pojašnjavaju da novinske ustanove diljem svijeta, ukljuèujuæi nekoliko najveæih novina u SAD-u te šest od deset najveæih izdavaèa novina u Europi, koriste SPSS-ovu analitiku planiranja za definiranje ciljnih pretplatnièkih skupina, predviðanje otkaza pretplate i poveæanje vrijednosti oglašivanja. U povodu implementacije ovog softvera Michael Kastelijns, voditelj odjela za izravnu prodaju i vjernost klijenata pri grupaciji AD NieuwsMedia BV, kazao je da zbog SPSS-a oèekuju poveæanje uèinkovitosti svoje kampanje za više od 20 posto. U toj nakladnièkoj kuæi kažu da æe SPSS pridonijeti optimizaciji njihovih izlaznih marketinških kampanja te im tako omoguæiti da postojeæim klijentima ponude još kvalitetniju uslugu, što bi trebalo rezultirati višom stopom vjernosti klijenata. |
Povratak
|
 |
|
|
|