![]() |
Arhiva "Iz medija"Promidžbena agresija14.12.2007.
Tek nakon što mu je ogorèeni stanar zaprijetio policijom, nasilni kolporter napustio je dvorište, ali je malo kasnije ostalim stanarima ipak ugurao u poštanske sanduèiæe sve vrste besplatnih tiskovina iz svoje torbe?! Iznosim ovaj bizaran sluèaj, kakvih je na žalost u zadnje vrijeme upravo u Varaždinu sve više - da bih upozorio na ružnu pojavu svojevrsne promidžbene agresije razlièitih oglašivaèa i "izdavaèa". Naime, da bi "uštedjele" na reklamiranju artikala na uobièajeni naèin (objavom u javnim medijima), najprije su velike trgovaèke kuæe (Kaufland, Baumax, Lidl i dr.) vlastitim tiskanim reklamnim materijalima poèele "zasipati" graðane, a onda je tu agresivnu praksu preuzeo "besplatni" list "Varaždin News" i potom još neke (lokalne) tiskovine. Osim što takve besplatne tiskovine i reklamni materijali u poštanskim sanduèiæima i na kuænim pragovima mogu biti signal i lopovima za provale u kuæe i stanove, onima koji ih ne žele predstavljaju i suvišan papirnati otpad kojeg se moraju dnevno rješavati (što, meðutim, nije besplatno, jer se odvoz plaæa). No, najtužnije je u ovoj adventskoj "promidžbenoj prièi" što se u vlastitim domicilnim zemljama veliki trgovaèki lanci tako ne smiju ponašati, dok im je to u Hrvatskoj, oèito, dopušteno. P.S. Dok se u državama Europske unije besplatne tiskovine mogu se stavljati u poštanski sanduèiæ ili na kuæni prag samo onim stanarima koji to žele i pisanom porukom naznaèe, kod nas je upravo obratno. Uostalom, upuæujem èitatelje da više o tome saznaju u prilozima na 12. stranici našega lista, pod skupnim naslovom - "Zakon ne štiti privatnost graðana"...
|
AKTUALNO
|
|||||