![]() |
Arhiva "Iz medija"Bez dnevnih novina nema ni vijesti23.05.2009.
Nema vijesti bez dnevnih novina, one su kraljice medijskog prostora. Novine imaju tržište, čitatelje i imaju, što je posebno važno – najjači utjecaj među medijima – poručio je s FEST-a, sedamnaestog festivala tržišnog oglašavanja, Klaus Schweighofer, član uprave Styria Media grupe. Govoreći o temi – što se dogodilo regionalno, a što globalno, Schweighofer se osvrnuo na krizu tiskanih medija koja je zahvatila SAD usporedivši je s krizom u tamošnjoj autoindustriji koja je, kaže, godinama ubirala i zaboravila na nužnost ulaganja. Rezultat toga su glomazni automobili, odnosno tmurne i debele crno-bijele novine koje više ne privlače čitatelje. Za razliku od njih, pa čak i za razliku od Nijemaca, Austrijanci su u inovaciji prepoznali priliku za održavanje i rast, a Hrvati su doživjeli pravi procvat dnevnih tiskovina. - Od 2004. godine dnevne su novine preskočile jaz između novina i televizijskih postaja. Jaki smo, a zašto? Zato što tiskovine produciraju 70 do 90 posto vijesti koje svi ostali prenose – rekao je Schweighofer. Analizirajući statistike, Schweighofer je istaknuo kako u Hrvatskoj čak 2,4 milijuna čitatelja svakoga dana informacije prima iz nekog od tiskanih medija Styria Media grupe, a 5,5 milijuna iz digitalnih izdanja. Budućnost tiskanih medija član uprave Styria Media grupe opisao je u tri stupa; viziju u kojoj je važno očuvati neovisnost uređivanja i urednika te pravo i dužnost novinara. - U Večernjem listu i 24 sata rade najbolji novinari, ljudi koji mogu i žele postići najbolje – istaknuo je Schweighofer podsjećajući da je internetski portal vijesti 24 sata zauzeo mjesto među pet najboljih u svijetu. Budućnost tiskanih medija sigurna je, zaključio je Schweighofer. – Novine imaju prednost jer donose novosti. One su brand same za sebe, no očekujem da će se u budućnosti – kako bi opstale – okrenuti suradnji i spajanju s novim platformama. Bitka za zaštitu sadržaja tek nas očekuje – zaključio je. Styria se je – objavio je Schweighofer - odlučila za koncepciju MMM – multimedijskog, multikanalnog i multiplatforme. Večernji list i 24 sata te njihovi novinari zakoračili su u čarobni svijet modernih medija. Dan Herman, globalni lider i vlasnik mreže Think Short, spiker i pisac, govorio je o stvaranju marketinških uspjeha i postupanju u vrijeme krize kada su potrošači obeshrabreni, pesimistični i zabrinuti te ne žele kupovati. Vlasnici brandova iz regije na okruglom su stolu raspravljali o tome je li improvizacija nužda ili strategija te mogu li se nositi s globalnim trendovima u brendiranju.
|
AKTUALNO
|
|||||