![]() |
Arhiva "Iz medija"Zašto je gledanost Big Brothera tajna?13.10.2008.
Dogovor s industrijom No, dok su u Americi podaci o gledanosti javni i novinari ih mogu dobiti bez problema, podaci hrvatske podružnice te agencije strogo su čuvana tajna. “Takav je dogovor s industrijom, a to je pitanje slično uređeno i u većini drugih zemalja. Odgovorno smatramo da nije u interesu šire javnosti da detaljni podaci budu dostupni svaki tjedan budući da to široj javnosti ne govore mnogo toga”, kaže Magdalena Malinova, direktorica hrvatskog AGB Nielsena, dodajući da je problem to veći što njihovi klijenti nemaju istu publiku. Javna televizija nema ciljanu publiku već se obraća cjelokupnoj populaciji, dok su RTL Televiziji i Novoj TV važni podaci samo za skupinu od 18 do 49 godina. No, ovako hrvatska javnost zapravo nema pravi uvid u gledanosti pojedinih televizija i emisija, a postavlja se i pitanje mogućih manipulacija. Nije novost da pojedine televizije manipuliraju podacima kako bi u javnosti stvorile privid velikih gledanosti i uspješnih projekata, no otvara se i pitanje manipulacije potencijalnim oglašivačima koji se ne mogu slobodno informirati o gledanostima.
|
AKTUALNO
|
|||||