|
Arhiva "Iz medija"
Famozni odjeli za informiranje 06.12.2009.
Možda smo mi novinari već dosadili čitateljima pišući u novinarskom notesu na koji način novinari komuniciraju s nadležnim službama od kojih traže odgovore. Međutim, taj je odnos famoznih odjela za informiranje, službi za odnose s javnošću ili "kako se već zovu", prema novinarima uvijek bio interesantan i prepun inspiracije za njihovo komentiranje. Tim više što ni mnogobrojni komentari na njihov račun nisu urodili plodom - a to je jednostavna i konkretna informacija na pitanje koje im je postavljeno da bismo mogli normalno o tome informirati javnost.
Ne mogu a da se ne osvrnem na svoja posljednja iskustva koja imam s Ministarstvom turizma, odnosno njihovom službom za odnose s javnošću. Iako su prethodna i sadašnja ministrova glasnogovornica jako ugodne osobe za razgovor i trude se dati odgovor čim prije mogu, barem ja tako želim vjerovati, odgovori nikad ne stižu na vrijeme, a kada i dođu, gotovo su neupotrebljivi.
Na zadnje pitanje koje se odnosi na prilagodbu turističkih zajednica novom zakonu dobih odgovor koji kaže da su "aktivnosti usklađenja sustava turističkih zajednica s novim zakonom u visokom stupnju realizacije, koji je vidljiv iz velikog broja zaprimljenih zahtjeva za izdavanjem prethodne suglasnosti ovog Ministrarstva na statute trurističkih zajednica te velikog broja već izdanih suglasnosti". Nigdje se, naravno ne navodi koliko je suglasnosti izdano, a kamoli koliko ih je izdano za Istru. Da odgovor ponovo ne bih čekala nekoliko dana i da se tema ne bi "kiselila", hvatam se telefona i isto pitanje upućujem direktorima istarskih TZ-a. Izgleda da je puno lakše nazvati desetak istarskih TZ-a i na to izgubiti nekoliko sati, nego dobiti informaciju s njenog izvora. Ali dobro, na to smo se već navikli. Odgovor je barem došao. Zato bogami zabrinjava služba za odnose s javnošću Državnog inspektorata, koja na upit ne odgovara više od mjesec dana. Doduše, zadnji put odgovoriše, i to u smislu "zašto gnjavite usred turističke sezone, pa inspektori nemaju vremana odgovarati na vaše upite". Dobro da je upit poslan službi za odnose s javnošću! Dobro je očito i da se to događa jer novinari barem uvijek iznova mogu ispričati neku zanimljivu dogodovštinu o svojim kontaktima sa službama za informiranje, kojima često informacija nije na prvom mjestu. Čast iznimkama.
Barbara Ban
Povratak
|
 |
|